Kapcsolat

Cím:
H-9730 Kőszeg, Alsó körút 62.B/3.
Telefon:
+36703749249
E-mail:
csenar.marton@gmail.com
Közösségi média

Csúcsrajáró Csapatépítő

2019.10.18. - 2019.10.20.

I. Csúcsrajáró Hegyitúrák Csapatépítő 2019.

Gondoltunk egyet, hogy egy őszi októberi szép hétvégén összerántsuk a Csúcsrajáró keménymagot a Sankt Jakob im Walde falucskában található Stiefelhausban és tréningezzünk egy jót, felkészülve a következő szezonra, mellesleg érezzük jól magunkat egy szuper hétvégén!

Október 18-án pénteken 10:00-kor kezdtük az összejövetelt a Markt Neuhodis kletterparkjában, ahol egy C-s röpke klettersteig pálya és néhány sziklamászó tréning fal is található.

Koncepció volt, hogy mivel többen a csapatból javában csak klettersteiget másznak, így annak a technikai trükkjeire és a veszélyforrásokra élezzük ki ezt az összejövetelt, de egy olyan helyszín is legyen, ahol sziklamászó szárnypróbálgatásokat is tehessenek az érdeklődők.

Ködösen indult a délelőtt, de hamar átváltott szikrázó napsütésbe, így nem sokáig kellett fagyoskodni a mászóparkban. Másztunk klettersteiget, ami nem is egy egyszerű belépő mászás, így jó kis tréning volt a következő napi Haidsteigre. Aztán a mesterséges fogásokkal tarkított sziklafalon röppentünk fel, gyakorlova a sziklamászás lépéseit, majd innen az ereszkedésé volt a főszerep, hogyan is használjunk egy lapkát, pruszik csomóval biztosan ereszkedve…

Majd végül a kb 28m-es UIAA 4-es falat másztuk, ki bakancsban ki pedig mászócipőben próbálva mi is a különbség :)

Délután átautóztunk a Sankt Jakob im Walde falucskában található Stiefelhausba (Bakancsos Vendégházba). Itt már teljes volt a csapat :)

Száraz tréninggel folytattuk a napot, csomózás és “Ön-mentés” - pruszikolás volt a feladat. Ez idő alatt pedig Zsuzsi és Misi jóvoltából rotyogott a bográcsos bajai halászlé…Isteni lett!!! köszönjük!

Vacsora után egy kis elméleti tréning jött, ahol átrágtuk a felszerelésektől a tervezésen át az időjárás elemzést, topo-k értelmezését és bele-bele kukkantottunk a túra applikációkba…hasznos volt!

19-én szombaton közös reggelit követően irány Prein an der Rax és a Haidsteig!

Szeles de napos időnk volt, kicsi sorbanállás a létráknál, de 13h-kor már a csúcson napoztunk és habzsoltuk az őszi D-vitaminokat! Lejutáshoz a Preinerwandsteiget választottam, hogy itt is egy kicsit gyakoroljuk a lejutást részben biztosított útvonalon, valamint egy kis kőmorénán való leszaladást :) nagyon jól abszolválta mindenki a mászást!

Délutánra visszaérkeztünk a Bakancsos Vendégházba, ahol a házigazdák vártak minket a kaptalnban rotyogó bivalypörkölttel. Önfeledt sörözés és borozás vette kezdetét a mászóélmények és további tervek megbeszélésével…elfáradtunk :)

20-án vasárnap apró pupillákkal ébredt a csapat, talán ismét az erős napsugárzás vagy az előző napi koccintás eredménye képpen, de az első kávé mindenkit felébresztett! Reggeli után egy kis bizalmi slackline móka következett, egy másik állomáson ismét gyakorolhattuk az ön-mentést, valamint csomókat gyakoroltunk.

Ebédre ki kocsival ki pedig gyalogszerrel átjutott az Orthoffer vendéglőbe / II. András volt vadászházába, ahol közös ebéddel zártuk ezt a csodás hétvégét!

Köszönöm szépen Minden Résztvevőnek, hogy megtiszteltek az I. Csúcsrajáró Csapatépítőn.

Köszönöm szépen a segítséget a Drága Borcsimnak és szüleimnek akik a házigazdák voltak a Bakancsos Vendégházban! Jövőre folyt.köv.